2014. augusztus 2., szombat

Csokoládés fánk ( nyers )



Hozzávalók :


1 csésze mandula finomra őrölt ( áztatott 24 óra, héjazott, szárított )
1 csésze pekándió (nekem  brazil dió )
1/2 csésze kókuszpehely ( nekem kókuszreszelék )
1/2 csésze zabpehely
1/2 csésze kakaópor ( nekem karobpor )
8 szem datolya ( áztatva )
1/4 csésze agave szirup ( nekem akácméz )
1tk vanília kivonat ( nekem 1/4 mk vanília por )
1/4 tk só


Először aprítottam a mandulát, diót,kókuszreszeléket, zabot a sóval.



Utána hozzáadtam a kakaóport . A datolyát , mézet és a vaníliát összeturmixoltam és azt is hozzá öntöttem..


 Kézzel kb 1/4 csészényi golyókat formáltam a  közepébe egy kis mélyedést nyomtam.



Aszalóba tettem és 41 fokon 6-8 óráig aszaltam.


Amikor készen lett, 70 százalékos étcsokit olvasztottam 1ek kókuszolajjal és leöntöttem őket.
Hűtőben tárolom. Nagyon finom tömény :) ebből csak 1 db tudtam megenni :) Ebből a mennyiségből : 16 db lett :) Nagyon fincsi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése